ابراهیم در آتش

که گلستان مصممی شاید و من, ابراهیم ش

ابراهیم در آتش

که گلستان مصممی شاید و من, ابراهیم ش

یک مریخی تمام وقت.


کوچک که بودم یک بار یک جا با جدیتی که قبل از آن کمتر سراغ داشتم, از من پرسیدند "میخوای در آینده چیکاره بشی؟" طبق محاسباتشان باید در عرض چند ثانیه یکی از سه کلمه ی دکتر, مهندس و وکیل را از من میشنیدند .. با همان جدیتی که آنها سوال را پرسیدند گلویم را صاف کردم و گفتم " میخوام یه مریخی تمام وقت باشم" و اصلا هم نخندیدم .. اینکه قیافه ی آن آدمها بعد از شنیدن جواب من شبیه بستنی عروسکی آب شده ی میهن شد را کاری ندارم, اینکه چرا جواب من آفرین نداشت را هم هیچ وقت نفهمیدم, اینکه مریخی بودن شغل محسوب میشود یا نه را هم هنوز نمیدانم, ولی با وجود همه ی این ها همچنان علاقه دارم که یک مریخی تمام وقت باشم .. اگر روزی چشمتان به آگهی استخدام یک مریخی تمام وقت یا حتی پاره وقت توی نیازمندی های روزنامه همشهری افتاد من را خبر کنید .. و "آفرین" گفتن را هم فقط برای جواب هایی که انتظار شنیدنشان را دارید, کنار نگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد